تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


فایل ورد با موضوع ورزش و چاقی


فایل ورد با موضوع ورزش و چاقی

توضیحات :

تحقیق درباره ورزش و چاقی ، در قالب Word و تعداد صفحه 30 ، فهرست دار ، قابل ویرایش، با فرمت doc.تمام قواعد رعایت شده.

بخشی از متن :

مقدمه

بعضی از این بیماری ها با رژیم غذایی قابل درمان هستند مثل فشار خون و افزایش چربی خون . فشارهای روانی ،استرس ها و افسردگی ها ،کم کاری تیروئید ، مصرف بعضی دارو ها مثل ضد بارداری و ضد اضظراب ،اختلال تغذیه ای و ژنتیک هم از جمله علل جاقی هستند . شیوه های درمان چاقی استفاده از دارو ،استفاده از شیوه ها و وسایل مخصوص ،جراحی و رژیم درمانی است.


درمان دارویی : استفاده از داروهای ادرار آور ،که باعث کاهش سریع آب بدن می گردد.استفاده از داروهای هورمونی که با پرکار کردن غده تیروئید سوخت و ساز بدن را بالا میبرند. دارو های ملین که با دفع مواد غذایی بدن و جلو گیری از جذب مواد غذایی باعث کاهش وزن می شود . دارو هایی که مانع جذب چربی می شوند این دارو ها با اتصال به چربی مواد غذایی مصرفی مانع جذب آنها می شوند ولی باید توجه داشت این دارو برای کسانی که مواد غدایی پرچرب مصرف میکنند موثراست وربطی به ذخیره چربی بدن ندارد.ضمنا" با دفع چربی، جذب ویتامین های محلول در چربی نیز مختل می گردد.

استفاده از شیوه های مخصوص مثل سونا ،ترموتراپی (گرمادرمانی موضعی)،ماساژ،کمربند لاغری ،کرم ها پودرها ،ژلها ،گوشواره لاغری که هیچکدام تایید نمی شوند . درمان های جراحی مثل برداشتن قسمتی از روده ،بالون گذاری و یا برداشتن چربی های زیر پوست شکم با ساکشن که همگی دارای عوارض می باشند . ورزش يكي از روش هاي بسيار مناسب براي برخورداري از جسم سالم و وزن ايده‌آل است. كاهش وزن فقط از طريق ورزش مشكل و دشوار است چرا كه مثلاً براي كاهش يك كيلوگرم وزن بايد 20 ساعت پياده‌روي كرد.

كاهش وزن از طريق رژيم غذايي: حذف يك وعدة غذايي مثل صبحانه يا شام از جملة اين روش هاست كه با حذف صبحانه فرد دچار افت قند خون طي روز و كاهش كارآيي روزانه و پرخاشگري شده و درضمن در وعده‌هاي بعدي با پرخوري جبران مي‌شود. ضمن اينكه سوء‌تغذيه نيز از عوارض آن است. بهترين شيوه در اين مورد، رژيم غذايي بر مبناي علمي آن است كه در آن تمام مواد مورد نياز بدن در رژيم غذايي تأمين ميشود.

كاهش وزن از طريق رژيم غذايي همراه با ورزش: اين روش بهترين و اصولي‌ترين روش براي كاهش وزن و داشتن وزن ايده‌آل است. در اين روش از يك رژيم غذايي برنامه‌ريزي شده همراه با ورزش متعادل (مانند پياده‌روي) استفاده مي‌شود. اين روش سلامت جسم و روح را به ارمغان مي‌آورد و عوارضي مانند ريزش مو و چروكيدگي پوست و … را درپي نخواهد داشت. در طي رژيم بايد عادات غذايي گذشته را ترك كنيد و به عادات غذايي جديد انس بگيريد كه اين مهمترين اصل در درمان چاقي است با توجه به موارد فوق بهترين و سالمترين راه حل ارائه‌شده در مورد درمان چاقي اين موارد مي‌باشد

الف) رژيم غذايي صحيح ب) ورزش مناسب و كافي ج) تغيير رفتار و اصلاح عادات بد غذايي

نقش ورزش در کنترل وزن

 

درباره‌ ی ورزش و اهمیت آن در سلامتی انسان، بسیار سخن گفته شده است. از این رو منظور این مقاله بررسی عمیق ‌تر اثرات فیزیولوژیک و بیوشیمیایی ورزش و بررسی علمی پدید‌‌ه‌های مثبت ناشی از آن است. به ‌طور قطع با بیشتر شدن اطلاعات عمومی در این زمینه، اهمیت ورزش و فعالیت جسمانی بیش از پیش روشن خواهد شد.

و...

.فهرست مطالب :

  • مقدمه
  • نقش ورزش در کنترل وزن
  • با ورزش از چربی دور شکم بکاهید
  • راه های افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغر شدن
  • فواید ورزش برای کودک چاق
  • تأثير ورزش در پيشگيري از چاقي و درمان آن
  • آدامس جویدن نوعی ورزش است که قسمتی از رژیم غذایی شما!
  • تأثیر ورزش در پیشگیری از چاقی و درمان آن
  • منابع وماخذ


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 255

پر فروش ترین های فورکیا


پر بازدید ترین های فورکیا


مطالب تصادفی

  • پاورپوینت تفسیر و نکات سوره مبارکه بقره آیات 1 تا 20
  • پاورپوینت اشعار قرآنی برای کودکان
  • دانلود پاورپوینت درس یازدهم مطالعات هفتم (تنوع آب و هوای ایران)
  • دانلود درس دهم مطالعات اجتماعی هفتم (ایران خانه ما)
  • دانلود درس هشتم مطالعات هفتم اجتماعی (درس مصرف)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد